Práce na doma
V současné době internet zažívá celosvětový boom a představuje tak jednu z nejlepších možností práce z domova a výdělku. Rychle rostou zisky lidí, kteří se dokázali přispůsobit. Jestliže máte vlastní webové stránky, je to dobře. Pokud zatím žádné stránky nemáte, rozhodně doporučuji si nějaké nechat udělat. Je to jednoduché, moc to nestojí, a peníze se vám mohou několikrát vrátit. Naučit lze vše!
Níže uvádím přehled nejčastějších výdělku na internetu NEJENOM pomocí vlastních webovýh stránek. (dále např. přes bezplatné inzerce..)
1) Prodávat na Aukro.cz
2) vyplňování dotazníků
Vyplňování dotazníků je zajímavým způsobem, jak si můžeme trochu přivydělávat. Tento přivýdělek je celkem pravidelný.
Spotřební chování domácností je dnes velmi cennou a důležitou informací, podle které společnosti přispůsobují své produkty. MARKETAGENT vám za tyto informace zaplatí.
3) příjem reklamních e-mailů
Za každý přijmutý e-mail do Vaší emailové schránky společnosti eRmail,získáváte odměnu.Budete také zvýhodněni, pokud doporučíte známého.Tento člen bude spravedlivě odměněn. Další takovou společností je: ZUmail a MoneyMail.
4) surfování
Peníze na internetu tak můžete vydělávat za činnost, kterou děláte denně. Placené surfování je nejjednodušším způsobem výdělku na internetu. Většina těchto firem Vám poskytne svůj „Surf Bar“ a tím získáváte peníze za zobrazovanou reklamu v tomto programu.Websurf nebo SeoSurf - nabízí propagaci Vašich webových stránek.
5) affiliate programy
Affiliate marketing (také nazýván partnerský marketing nebo provizní systém je marketingový nástroj internetových firem, který funguje na provázanosti stránek prodejce služeb nebo produktů se stránkami, které službu či výrobek doporučují. Jde o systém založený na propagaci produktu firmy prostřednictvím stránek affiliate partnerů, kteří za to dostávají nějaký podíl (provizi) z prodeje.
Princip fungování
- Klient projde přes web stránku Prodejce na stránku Společnosti, nebo si na jeho webové stránce rezervuje něco, co nabízí daná společnost.
- Společnost se spojí s klientem a ověří objednávku. Spojit se může telefonicky, e-mailem apod.
- Po domluvě Společnosti s Klientem zaplatí Klient Společnosti.
- Společnost vyplatí Prodejci/cům. Suma je součástí jejich interní dohody (procenta, pevná částka apod.).
6) provizní systémy
Jeden z posledních trendů. Za přivedeného zákazníka, který si nakoupí v daném e-shopu, např. Kasa.cz, - dostanete určitou část jejich provize (většinou kolem 10%). Funguje to tak, že na své stránky vložíte vybraný relkamní banner či odkaz, a to je celé. Kdykoliv někdo přejde na stránky přes váš odkaz a nakoupí, získáte provizi.